Jak usprawnić pracę w biurze poprzez etykiety samoprzylepne?

Każdy, kto pracuje w biurze wie, że czasem ciężko o wydajną pracę. Czasami marnuje się czas na czynności kompletnie odbiegające od podstawowych zadań. W końcu, nikt nie dostaje wypłaty za szukanie długopisów. Jakie artykuły i akcesoria biurowe zakupić, by praca szła sprawniej?

Przyborniki
Przyborniki na biurko to must have każdego biura. Na każdym biurku zawsze znajduje się tysiąc rzeczy, a większość artykułów i akcesoriów biurowych to drobiazgi, które łatwo zgubić. Dobry przybornik pomieści je wszystkie. Dzięki niemu, sięgnięcie po długopis, czy zakreślacz zajmie dosłownie kilka sekund… a oszczędność czasu – to wydajniejsza praca. Przyborniki wyglądają schludnie i opanowują biurkowy chaos.

Etykiety samoprzylepne
Są małe, kolorowe i rzucają się w oczy. Można pisać na nich krótkie informacje dla siebie lub współpracowników. Są niezbędne, bo nie pozwalają o niczym zapomnieć. Można je przyklejać do monitorów komputerowych, bo klej nie pozostawia śladów. Są bezpieczne i wygodne. Można wykorzystywać je także do zaznaczania ważniejszych fragmentów tekstu. Dzięki temu nie stracimy czasu na wieczne poszukiwanie właściwego kawałka.

Szuflady na biurko
To fantastyczne rozwiązanie, kiedy na biurko trafia więcej dokumentów niż można na raz pokonać. W poszczególne szufladki wkłada się dokumentację spraw, nad którymi obecnie pracujemy. Dzięki temu łatwo je odnaleźć i nic nie ma prawa się zgubić. Kartki możemy również grupować i dzielić według własnych upodobań, a zawartość szufladek się nie pomiesza.